TROLIGEN

Släpp garden men sluta aldrig kämpa.

Vecka 10

Publicerad 2019-03-02 19:56:59 i Allmänt,

Måndag: Litteraturseminarie i skolan och bönegrupp på kvällen
 
Tisdag: Åker till Ullared på en liten tripp med mina föräldrar
 
Onsdag: Plugga hemma på förmiddagen, jobb 13-17 och på kvällen ska jag hjälpa min pappa med en tonårssamling i kyrkan han arbetar i.
 
Torsdag:Ska sitta lite med ett grupparbete och sedan föreläsning, sedan ska jag jobba natt för första gången på länge.
 
Fredag: Vaknar någon gång på eftermiddagen, sen vet jag inte, kanske går till kyrkan på Äntligen fredag.
 
Lördag: Två vänner fyller 30 så det innebär kalas på kvällen.
 
Söndag: Inget planerat, gå på gudstjänst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TROLIGEN

Feminist , kristen , hobbyvegetarian, bokmal , 90-talist , chabbychic , sockerkick, pratkvarn , romantiker , kreativt monster , känslostorm , kvinna .

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela