TROLIGEN

Släpp garden men sluta aldrig kämpa.

Sol & kanel

Publicerad 2019-04-17 17:53:23 i Allmänt,

Sitter på tåget hem från skolan. Blev en lång dag, råkade nämligen åka in fyra timmar för tidigt. Men passade på att sätta mig i skolbiblioteket och skriva en metareflektion. Som kom Elin och drog med mig på vegansk tacos och märkesshopping. Sen satt vi i solen och drack kaffe, underbart! Sen hade vi seminarium, det var faktiskt riktigt intressant och trevligt. Nu är jag på väg hem och tågvärden som nyss tittade mitt kort luktade kanel, märkligt och härligt på samma gång. Nu ska jag dricka kaffe och snacka skit med mamma. 

Puss  (null)

(null)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TROLIGEN

Feminist , kristen , hobbyvegetarian, bokmal , 90-talist , chabbychic , sockerkick, pratkvarn , romantiker , kreativt monster , känslostorm , kvinna .

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela