TROLIGEN

Släpp garden men sluta aldrig kämpa.

Aldrig hemma & mängder av vänner

Publicerad 2019-04-30 10:11:31 i Allmänt,

De senaste veckorna har jag varit hemma väldigt lite, vilket resulterar i en kaosartad lägenhet. Konstigt hur mycket grejer man kan sprida omkring när man ändå inte är hemma! 
Lägenheten får jag ta tag i imorgon när jag behöver paus i hemtentaskriveriet. 
Nu har jag precis duschat och ska göra mig iordning för födelsedagsfirande. Min fina vän Marias fyller 30 och vi ska fira hela dagen lång. Det blir lunch, en trip till YOMP så att alla får leka av sig, fika och middag på hennes favoritrestaurang. Det ska bli väldigt roligt!
Det här gänget har jag känt i 1,5 år och dom har kommit väldigt närs mitt hjärta. Jag är glad att få spendera mycket tid med dem, både i skolan och på fritiden. All världens kärlek till dom!

(null)
Grattis på födelsedagen Malilas ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TROLIGEN

Feminist , kristen , hobbyvegetarian, bokmal , 90-talist , chabbychic , sockerkick, pratkvarn , romantiker , kreativt monster , känslostorm , kvinna .

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela