TROLIGEN

Släpp garden men sluta aldrig kämpa.

2018-07-17

Publicerad 2018-07-17 10:23:36 i Allmänt,

Vad gör du i sommar?                                                                                                                                                  

Då denna sommar bjuder på extremt vackert väder men också väldigt mycket jobb så varvar jag jobb med otaliga bad. Jag kan inte minnas en sommar i vuxen ålder som jag badat såhär mycket, älskar.

Ska du åka någonstans?

Jag var en vecka i Israel i juli, det blir en Italienvecka i mitten på augusti också. Annars är det små bad utflykter och några turer till Jönköping.

Hur länge ska du vara ledig?

Jag var ledig i nästan tre veckor i början av sommaren, sen är jag ledig en vecka i augusti innan skolan börjar igen.

Vad ser du mest fram emot?

För resten av sommaren ser jag fram emot att fortsätta bada, kanske någon mer grillkväll och kanske någon mer utflykt.

Vem kommer du vara mest med?

Vad kommer du lägga mest pengar på?

Mat, har inte köpt så mycket annat denna sommar.

Vad kommer du köpa inför sommaren?

Bunkrade upp med solskyddsfaktor 50 och aloe vera inför sommaren. Köpte även ett par bra skor att gå i Israel. Annars skulle jag gärna hitta en ny bikini. En av mina fick sig en rejäl reva i rumpan under ett klippbad häromdagen.. haha

Kommer du använda det?

Har använt allt utom skorna.

Kommer du bli brun?

Jag är ju en sån som inte blir sådär jättebrun men i år chockar mina armar och axlar har fått sig ett fint gyllenbrunt stänk.

 

Vad kommer du äta?

Alldeles för mycket av det goda, choklad, pastasallad och sånt där göttigt

Vad kommer du dricka?

Min kropp består nog till 90 procent av cola zero denna sommar.

Vad kommer göra den här sommaren extra bra?

Vädret och ständig tillgång till vänner.

Vad kommer du ha på dig?

Klänningar, inget annat.

Hur kommer du att göra dig illa?

Inte alls hoppas jag, fick lite smååkommor på Israelresan såsom skoskav, vatten baken trumhinnan och magproblem.

Vad oroar du dig för?

Ingenting, just nu .

Hur kommer du minnas din sommar sen i september?

Som sommaren som aldrig tog slut, som sommaren då min vän förlovade och gifte sig under speciella omständigheter, som sommaren då jag lärde mig dyka.

 

 

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TROLIGEN

Feminist , kristen , hobbyvegetarian, bokmal , 90-talist , chabbychic , sockerkick, pratkvarn , romantiker , kreativt monster , känslostorm , kvinna .

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela