TROLIGEN

Släpp garden men sluta aldrig kämpa.

Sen i onsdags då jag fick jullov..

Publicerad 2018-12-22 13:43:39 i Allmänt,

I onsdags fick jag jullov, som jag har kämpat och längtat! Längtat efter raggsockor, sovmorgnar, att läsa annat än kursliteratur, att mysa framför brasan med storfamiljen. Men innan den stora mysareran drar igång så hittade jag på lite annat kul. 

Vi tar en titt! 

(null)
Det har blivit lite kalas. Min kompis Daniel fyllde 30 och hans fina Matilda ställde till med fest.
(null)
Vi firade in jullovet med klassfest. Här är min fina ensamble BbD# som jag har hängt med hela hösten. Kommer sakna klassen så när vi splittras i januari! 
(null)
Min älskade bästis Emelie fyllde 28 och jag firade henne med tokiga paket och pankakstårta! Det blev mycket uppskattat!
(null)
På kvällen gick vi på hockey!
(null)
Emelie känner sig ensam som FBK-supporter här i Småland så hon spökade ut mig 😊
(null)
Jag och min fina pendlarkompis Josefin. Vi firade i jullovet med lite godis! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TROLIGEN

Feminist , kristen , hobbyvegetarian, bokmal , 90-talist , chabbychic , sockerkick, pratkvarn , romantiker , kreativt monster , känslostorm , kvinna .

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela