TROLIGEN

Släpp garden men sluta aldrig kämpa.

Annandagsförkylning

Publicerad 2018-12-26 10:20:17 i Allmänt,

(null)
Godmorgon! Här sitter jag i min mysiga frottémorgonrock. Dricker kaffe ur mina nya fina Mon Amie muggar som jag fick av mina fina föräldrar.
Jag är megaförkyld efter att ha badat i barnbakterier hela julhelgen. Men inte är väl jag ledsen för det! Jag har en superfin jul, för inte är den väl slut än.
I juldagarna har jag:
  • Spelat spel 
  • Umgåtts med min fina familj 
  • Ätit massa god mat
  • Fått såå fina julklappar 
Och nu om några timmar ska jag ta en pause i julfirandet och åka och jobba. Men först ska jag följa med pappa till den lilla församlingen där han är pastor :) mys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TROLIGEN

Feminist , kristen , hobbyvegetarian, bokmal , 90-talist , chabbychic , sockerkick, pratkvarn , romantiker , kreativt monster , känslostorm , kvinna .

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela