TROLIGEN

Släpp garden men sluta aldrig kämpa.

Trust issues

Publicerad 2018-04-21 22:03:36 i Allmänt,

Jag har blivit sårad och illa behandlad många gånger i mitt liv. I princip hela min skolgång var ett långt virrvarr av att bli dåligt behandlad. Framförallt av killar! Det gjorde att jag under många år var rädd för killar i grupp,coola killar, ja alla yngre män som kunde tänka vilja mig illa. Få killar hade varit snälla och jag började tolka snälla killar som att de var kära i mig. 
Nu har den eran gått över och jag älskar att hänga med killar, den största delen av mina vänner är män. De är rakare och utesluter inte!  Nu har kvinnor blivit mitt problem, särskilt i grupp. Det snackas skit, jämförs och utesluts! Vi är kvinnor är en ganska så ful och slug grupp människor. 
Nu har jag hamnat i en grupp fantastiska tjejer, så fina, roliga, snälla, hjälpsamma och galna 
Men så klart är blir det problem och inte den sorten som blir med killar eller i blandade grupper. 
Ska försöka få bort tanken på att kvinnor inte är att lita på. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TROLIGEN

Feminist , kristen , hobbyvegetarian, bokmal , 90-talist , chabbychic , sockerkick, pratkvarn , romantiker , kreativt monster , känslostorm , kvinna .

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela