TROLIGEN

Släpp garden men sluta aldrig kämpa.

En ”sån” lördag

Publicerad 2018-04-07 12:00:18 i Allmänt,

(null)

Jag har sovit i 11 timmar i natt, underbart! Har praktik på ett fritids nu och går upp runt 06.00 varje dag, kan nog bero på det. 
Idag ligger jag i soffan med gårdags smink och håret i en boll på huvet och slökollar på Skilda världar. 
Om en stund tänkte jag "ta ett röj" här hemma, har inte riktigt orkat ta tag i det under veckan. 
Ikväll ska jag åka in till Jönköping och hänga med Emelie. 

Perfekt lördag 👌🏼

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TROLIGEN

Feminist , kristen , hobbyvegetarian, bokmal , 90-talist , chabbychic , sockerkick, pratkvarn , romantiker , kreativt monster , känslostorm , kvinna .

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela