TROLIGEN

Släpp garden men sluta aldrig kämpa.

En slapp söndag

Publicerad 2017-06-11 19:44:37 i Allmänt,

Efter en fin gudstjänst följde jag med hem till mina vänner som har ett kollektiv i en stor villa.
Där lagde vi lunch eller nej, dom andra gjorde det. Jag och en av kollektivarna satt på hans rum diskuterade livet i allmänhet och religion och uppehållstillstånd i synnerhet. Jag är så tacksam att ha dessa vänner!
Efter blev det soffslapp och lite sällskapsspel.
Eftermiddagen har jag ägnat i sängen åt serier och en stunds slummer. Nu är morgondagens matlåda fixad och magen mätt.
 
En slapp och go söndag helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TROLIGEN

Feminist , kristen , hobbyvegetarian, bokmal , 90-talist , chabbychic , sockerkick, pratkvarn , romantiker , kreativt monster , känslostorm , kvinna .

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela